La secció sindical de la UGT GSS organitza cada any, en motiu de les festes de Nadal, el concurs participatiu “DIBUIXA EL NADAL”, adreçat a fills, filles i nets/es de persones treballadores de Gestió de Serveis Sanitaris.
Enguany, la 17 edició, es durà a terme el dia 17 de desembre de 2024, a les 18:00 hores, a la cafeteria de personal, on podrem assaborir plegats una coca amb xocolata en agraïment als participants del concurs i als acompanyants en la festa. Us hi esperem a tots.
I com cada any en l’acte, farà acte de presència el Pare Noel, que repassarà l’exposició de dibuixos dels infants i ens felicitarà les festes nadalenques.
Aquesta iniciativa pretén posar en valor el caliu i alegria que transmeten els dibuixos dels nens i nenes en unes dates tant assenyalades. Agraïm les entitats col•laboradores de l’acte, així com la disposició de l’espai i l’equip de megafonia per part de GSS.
Organitza secció sindical de la UGT HUSM GSS
